Stránky

Translate

pondelok 22. apríla 2013

Bet friends to death- 15. časť

Enjoy ;)
      Sunny <3 love you

O takú pol hodinku sme zišli dolu zo strechy ale ostali sme na 14.poschodí. Ostali sme stáť pred veľkými dverami z čierneho dreva. Keď sme vošli dnu, ocitli sme sa na chodbe, ktorá viedla do obývačky prepojenou s kuchyňou. Kuchyňa boli naozaj nádherná- kombinácia čiernej a bielej bola naozaj krásna. Ďalej v obývačke bol dominantný obrovský gauč, oproti ktorému na opačnej strane izby stál televízor. V strede bol menší jedálenský stôl. My sme sa najprv presunuli do jedálne.
" No, veľa tu toho nie je, vadilo by ti ak by sme sa ešte prešli do obchodu??"
" V pohode, a navyše som hladná čiže inú možnosť ani nemáme vzhľadom na to, že ani hluchá srnka netuší, kedy tu niekto naposledy dopĺňal zásoby. " vyplazila som jazyk naňho.
" Okej a inak ostaneš dnes tu?? Mohli by sme si čeknuť niaky film alebo dačo čo ty na to??? "
" noooo a tak prečo nie? Len prosím žiadne trápne americké komédie alebo filmy o konci sveta, aj tak vieme, že nakoniec sa nikomu nič nestane a skončí to happy endom " prevrátila som očami.
" Jasné. Tak ideme?" Spýtal sa a hneď mi aj podával bundu.

" Vidíš to, čo aj ja??? " hodila som šialenecký výraz.
" Zmrzlinaaaaa " zajačali sme.
Keď sme sa po asi pol hodinovej hádke zhodli na tom, akú príchuť chceme ( banánovo- čokoládová :3)
tak sme sa ešte vybrali ďalej. Nakúpili sme asi milión ton jedla ale zdravé niečo by ste hľadali márne . Pomaly sme vyšli z obchodu.
" Káva?? "
" Jasné prečo nie "
Vošli do takej menšej kaviarne, kde nebolo veľa ľudí. Bolo to tam také milé a útulné aj keď bolo vidno že už to má určitú dobu odžitú.
Sadli sme si viac dozadu aby sme mali trošku súkromie .Zrazu sa mi zazdalo že som v kúte uvidela kučeravú hlavu. Tak som sa pozrela bližšie a koho nevidím- naše párky očividne na trojitom  rande- El s Louisom, Dan s Liamom a Zayna s Perrie. Krásny to pohľad na nich. Medzitým ako si Andy  odbehol na vecko išla som za nimi v trochu nezvyčajnej verzii. Vybrala som si moje okuliare a nasadila si ich. Pomaly som k nim prešla ale najprv som sa uistila, že tu nie sú žiadne fanynky a s krikom sa rozbehla.
" Oh my god, vy ste chalani z One direction oh my god oh my god aaaaaaaaaaaaa ja vás hrozne milujeeem mohla by som sa s vám odfotit ??? " dobehla som k ním a začala jačať ako najblanivejšia fanynka. Oni na mňa najprv pozerali ako na zjavenie a vyčarili klasické hollywoodske úsmevy. Potom si ma obzreli a začali sa smiať ako nahúlené kone z Horselandu. " Ty nie si normálna že?? " zahlásil Tomlinson.
" No tak rozhodne nie ked sa bavím s tebou " vrátila som mu to.
Zrazu sa ku mne vrhla Danny
" Ahojki sweetheart ako sa máš??  A čo tu vlastne robíš? "
" Čaau noooo ja som tu s kamarátom akurát si odskočil a vy??" prešla som po všetkých pohľadom "trojité rande?? " zaškerila som sa .
" No tak nejak " usmial sa namňa Liam.
" Takže kamarát hej?? " dvihla obočie Perrie "ako to, že ho ešte nepoznáme?? "
S Perrie si rozumiem s dievčat asi najviac pretože sme si aj vekovo najbližšie ale hlavne ona je chalanské vydanie Zayna, čiže si s ňou rozumiem rovnako ako s ním. Je hrozne zlatá a často spolu chodíme na babské jazdy. 
Akurát som jej chcela odpovedať keď som si všimla ako sa Andy  vrátil. Obzrela som s a rozmýšľala ci ho mám zoznámiť s týmito bláznami alebo zdrhnúť. Nakoniec som sa rozhodla že ich zoznámim , však aj tak by sa skôr či neskôr stretli.
" Počúvaj, tam vzadu som stretla mojich kamarátov a chcela by som ti ich predstaviť " usmiala som sa.
" Okej rád ich spoznám. " tak sme teda pozberali svoje veci a vybrali s k nim. Andy si cezomňa ležérne  prehodil ruku a nahodil svoj klasický badboyský úsmev. Podišli sme k nim bližšie a ja som začala:
" Tak ľudia toto je Andy, Andy toto sú moji crazy kamoši " predniesla som svoj krásny zoznamovací rituál. Postupne  sa všetci popredstavovali. Ked sa chalani bavili spolu Perrie mi naznacila perami " sexyyyyy" a baby na mňa len žmurkli. Ja som sa len zaškerila a ukázala naspäť " ja vieeem " a zasmiala sa .

2 komentáre:

  1. už som ti hovorila ako túto poviedku MILUJEM že?? :D ok, tak sa opakujem,a le vôbec mi to nevadí, lebo hovorím pravdu :D Ty ma vieš tak zabiť dievča... ja len rozmýšľam kde sa to v tebe berie :D teba stretnúť naživo tak sa asi smejem nonstop :D tá veta: nahodili klasické hollywoodske úsmevy. :D :D :D najviac! :D strašne moc sa teším na ďalšiu tak ma netráp a pridaj ju čo najskôr moc ťa prosím ;) (psie očká) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D dikii moc, tvoje komentáre vždy pobavia a rada si ich čítam :D :D no a časť bude...... neviem ked ju napíšem ale možno stihnem dnes , uvidím ale do víkendu určite ;)
      P.S. odkiaľ si??

      Odstrániť