Stránky

Translate

nedeľa 7. apríla 2013

Best friend to death- 14. časť

Ako sme tak kráčali v tichosti, zrazu z neho vypadlo:
" Máš priatela??"  a pozrel na mňa s otázkou v očiach.

" Nie nie, "  zasmiala som sa   "v poslednom čase sa nenaskytla príležitosť, ale tak kto vie čo bude zajtra? " dala som tomu poetický podtón .
" A čo ty??" pozrela som naňho s otázkou v očiach.
Samozrejme on si musel znova robiť srandu
" Nooo tak priateľa momentálne nemám " zachechtal sa
" A nie ani priateľku nemám" odpovedal mi na môj výraz à la Are you serious?!
A tak sme pomaly kráčali až sme sa dostali pred jednu budovu. Pozrela som naňho a čakala čo ďalej. No on sa len usmial a kývol na tmavé železné dvere. Zatlačil do nich a ony povolili  a otvorili sa. Ďalej sme došli až k vyťahu. Vošli sme doň a Andy stlačil 20. poschodie. Áno , čítaš  správne - dvadsiate. Spadol mi obrovský kameň zo srdca, že to nemusím šlapať. Ako, chodievam behať , ale úprimne, uznajme si komu by sa chcelo šlapať  20 poschodí preboha. A ešte k tomu v podpätkoch. Cestou vo výťahu sme obaja mlčali. Vystúpili sme a ocitli sme sa na streche. Ó koľká romantika. 
" Toto miesto som našiel už  dávnejšie, keď som sa nasťahoval do tejto bytovky. Totiž pochádzam z Brightonu. Prisťahoval som sa sem keď som začal chodiť na vysokú. Odvtedy sem chodím často keď si chcem pretriediť myšlienky alebo proste byť chvíľu sám a trochu sa oslobodiť od okolitého sveta. Je tu priam čarovný (:D) výhľad. " zamyslene sa zahľadel pred seba. Doteraz som sa pozerala naňho ako rozpráva a až teraz som sa obzrela. A naozaj- ten výhľad fakt stál za to. Rozprestieral sa pred nami celý krásny magický Mr. Londýn. Pred bytovkou som si všimla menší parčík, cez ktorý preteká potôčik a je v ňom veľa stromov. Musí tam byť nádherne, určite tam neskôr zájdem. Ale vráťme s späť k nám na strechu. Sadli sme si na jednu hojdačku, ktorá tam bola. Bokom som si sadla  vedľa Andyho  a vyložila si nohy na jeho stehná. Pohodlnejšie sme sa usadili a on si vytiahol krabičku cigariet.
"Nebude tí vadiť ?? " opýtal sa a pritom jemne zatriasol škatuľkou. (SEXYYYYY .) 
"Jasné že nie, ale iba ak mi jednu dáš " zaškerila som sa.
On sa na mňa len začudovane pozrel ale jednu mi podal.
Vytiahol zapaľovač a zapálil nám. Nemyslite si že som niaka fajčiarka, to nie, ale občas si dám ak je príležitosť. Chvíľku sme len ostali v tichosti, a potom som sa ozvala:
" Vravel si , že si tu býval, bývaš tu ešte stále? Lebo odtiaľto k škole je to celkom ďaleko. "
" No nie celkom, síce ten byť mi stále patrí, ale momentálne žijem bližšie k centru  a hej máš pravdu. Tu som býval začiatku a potom keď som si zarobil viac, kúpil som si pekný bytík v centre. Sem chodievam len občas, niekedy to tu prenajímam ale pokiaľ viem, moment tu nikto nie je. Ak chceš môžem ti ho ukázať neskôr. " milo sa usmial.
" Jasné budem len rada. " no, myslím že si viete predstaviť moje pocity. Nadšenie, adrenalín, zvedavosť....... 

Ladies moje, prepáčte že mi to tak trvá, táto časť je trochu o ničom ale aj tak, komentárik len a len poteší, tak prosím, nechcem byť hnusna al komentuje tu " až " 1 človek a to mám preboha už viac ako 1200 pozreti !!! Inak gratulujeeeeem ste úžasné ale tie komentiky si naozaj poprosim , ja viem ze je to otrasne , ale ked si ja nájdem čas na písanie časti nemôžte sa vy posnazit trochu a stráviť 1 minútu napisanim komentára?? Ja vám verím a dúfam že tu budú (aspoň) 2 komentare. Časť pridám ked buď hotová, a čím viac komentárov= viac môjho nadšenia= viac inšpirácie= viac častí (a hlavne Častejšie) , takže hop šup píšeme baby JA VÁM VERÍM !!!!
           LOVE YOU <3 Sunny

4 komentáre:

  1. No baby akoze vazne by ste mohli KOMENTOVAT! Ved tato poviedka je uzasna! Ten cely vtipny podton aj vo vaznej alebo romantickej situacii... ako musite uznat! :D cast sa mi pacila velmi a to pomenovanie Mr Londyn ;)) krasna! A tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sunny našla som si čas :D máš to tu pekné, a idem ti spraviť reklamku! :) nič si z komentovania nerob, blog mam uz viac ako rok a tiež musim prosiť, aby niekto komentoval. Začiatky sú najťažšie a viem, že asi ti je ľúto nečinnosti tvojich čitateľov ale čím častejšie a čim vaic budeš pridávať časti Sunny, tak tu budú čitatelia chodiť viac a uvidíš, že pribudnú aj komentáre.. viem to z vlastnej skusenosti a dosť často to nedodržiavam lebo nemám časť :( blog je z ejdnej strany odrha.. :-)) xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ešte jedna vec Sunn! :D spristupni si profil lebo sa ti ludia nedostanu na blog tak lahko! :) aj ja som mala problem, musela som hrabat medzi starymi komentarmi a pozerat kde si mi nechala adresu na blog :/ je lepšie, keď ťa nájdu podľa tvojho profilu, že kliknu na nejakom blogu na tvoje meno a im hned ukaze tvoj blogík, len taka ani nie pripomienka ale rada :) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikyyyy velmi pekne aj za komentik aj za radu, uprimne ani som nevedela ze m ndjde otvorit profil.... a este raz dakujem za vsetkoo si zlata ;) :) xx

      Odstrániť