Stránky

Translate

streda 8. mája 2013

Best friend to death- 16. časť

Ešte na začiatok by som chcela poďakovať všetkým čo toto čítate, ak aj komentuje alebo nie, dúfam že sa vám páči a že sa sem rady vraciate( predpokladam že to čítajú iba baby, či?? )  A takisto otázka na jednu z nespočetných báb ktoré mi to zanechávajú krásne komenty ( oh koľká irónia, aj vy ju tak milujete ako ja?? )  čiže tá otázka na Mišku- Odkiaľ si??
    Sunny  <3

" Tak ľudia, sme radi že sme vás stretli a že sme si skvelo pokecali, ale my máme ešte svoje plány takže my už pôjdeme. " zahlásila som po takých 15 minútach
" Jasné a ja som rád že som vás stretol " usmial sa na nich Andy.
" V pohode žiadny problém, užite si svoje plány " zaškerila s Perrie.
" Ale žiadne prasačinky mládež " už som si aj myslela že to niekto zahlásy ale samozrejme Louis nezradil svoju povesť.
" Čaute " ozvali sme sa dvojhlasne.
" Ahojte "

Došli sme späť do bytu a išli sme odložiť nákup. Ja som si zašla na dievčenskú chvíľku do kúpeľne zatiaľ čo Andy vyhrabal notebook. Rozhodli sme sa že si vyberieme niečo z toho, čo má stiahnuté. Samozrejme že pekne poctivo zo stránok kde sa to dá legálne kúpiť, však nebudeme predsa podporovať ilegálne sťahovanie(:D)

" Tak, čo si pozrieme?? "
" No tak podľa toho čo ponúkaš " pozrela som naňho .
" Tak keďže si hosť tak vyber- komédia, horor , romantika ????"
" No momentálne nemám chuť n horor takže daj niečo "
" Tak čo takto  hmmm ...... Game plan?? alebo Únos??  "
" Skôr ten Únos, aj keď Game plan milujem . "
"Okej hneď som späť" zatiaľ čo si Andy odskočil, rozhodla som sa že nám urobím niaky popkorn a pitie.
" Lin ???? " hľadal ma Andy. A na tú prezývku, Andy ma tak začal prednedávnom volať, neviem prečo, ale páči sa mi to.
" Kuchyňa" zakričala som späť.
Zrazu som len pocítila ruky okolo pása a ako si ma niekto vyložil na plece. Bol to Andy ( nečakané však?  ) Obehol so mnou celý byt a vrátil sa späť do obývačky kde ma začal brutálne štekliť. Chudák chlapec nevedel do čoho sa púšťal. Ja som totiž začala kopať, búchať a kričať na celú štvrť. Takto sme sa 'mlátili' asi 10 minút a potom sme sa pomaly ukľudnili a ja som išla dokončiť ten popkorn.

1 komentár:

  1. Som z Trenčína, ak teda myslíš mňa :DDD no k časti: zase som sa schuti zasmiala a na gauči som si predstavila samú seba, lebo keď niekto šteklí ma ver alebo nie je v ohrození života :DD čo najrýchlejšie si prosím ďalšiu časť lebo však vieš že som nedočkavá :DD

    OdpovedaťOdstrániť