Stránky

Translate

sobota 19. januára 2013

Best friends to death- 8.časť

No ja neverím, ani vy že?? Konečne som s dokopala a napísala časť, tento týždeň bola absolútne hrozný a ešte má caka taky jeden tak mi držte vsetky paličky nech to zvládnem a samozrejme aj ja držím vám.
A k tej časti- sľúbila som veselšiu tak snáď splní očakávania. Zas som sa mierne rozblaznila tak Hope you'll like it .
Cmuq  :* vaša "úžasná" autorka,

P.S. toto si nevšímajte ale no mám depku a zároveň šialenu náladu tak potom to takto vyzerá no. Ale to je jedno hlavne, že je víkend nie?
#nieeeevôbecminehrabeanitrosickunaozajasomuplnevpohode
Tak už nič viac lebo by ste má poslali priamo do Pezinka
        vaša Sunny

Ako sme schádzali dolu poschodoch za chalanmi rozmýšľala som (áno čítate správne som naozaj rozmýšľala ;) )a prišla som na to, že so Zaynom som sa mala porozprávať už dávno. On má totiž vždy vedel potešiť a vždy vedel čo treba urobiť a netlačí na mňa. Ako om mu to povedala,akoby mi zo srdca spadol mega obrovský kameň a cítila som sa oveľa uvoľnenejšie a lepšie. Chalani sú super, úplne ich.milujem a cítim že budeme super kamoši a že to bude srandy kopeeeec :D.
"No už sme späť, dúfam,že sme vám aspoň trochu tu pol hodinku chýbali. " zasmiala som sa
"To vieš mrva, ty vždy " mrkol na mňa Louis.
"Okej banda, čo ideme robiť? Nenecháme tu predsa krpaňu nudit sa či hej?? " zahlásil Zayn .
" Vieš bro, zatiaľ čo vy ste tam hore robili nechcem vedieť ani čo, tak my sme už vymysleli program, áno áno áno my vieme že sme úžasní. " tak toto bol Harryho zatiaľ asi najdlhší monológ aký som od neho počula.
" Super tak čo teda?? " vyzvedala som.
"VIDEO GAMES DAY !!!!!!" zahlásili náraz všetci štyria.
"Okej chlapci ale neviete do čoho idete, ja sa totiž nevzdávam a Sanchezová nikdy neprehráva, ale tak sa ukážte čo tu máme ako prvé?? "

Po 4 hodinách:
"Okej a máme tu veľké finále v našom tanečnom battle , po mojej pravej ruke mám nášho ostrieľaného Bradford Bad Boya alias Zaaaaayn Maliiiiik
a po mojej druhej ruke tu máme našu krásnu slečnu, ktorá síce  je tu nová ale ako som sa dozvedel je to zvonku pôvabná slečna ale ked začne battle stáva sa z nej sexi bojovníčka a je toooooo Crazy Lady alias Caroliiiine Sancheeeeeez, poprosím veľký potlesk dámy a páni lebo práve začíname. " Niall sa veľmi dobre vžil do svojej pozície moderátora nášho finále všetkých games pričom so Zaynom sme sa dostali do big finale. No čo vám poviem, sme v tom proste dobrí. :D okej musím sa sústrediť lebo idem tomu Malikovi natrieť riť.
O 20 minút :
" Áno, áno vyhrala sooooo, kričala som na celý dom. Samozrejme nemohol chýbať krásny oslavný  tanček .
" Okeeej baby, vyhrala si ale uz kludni hormony hej? " neodpustil si Harry.
"Ts tss ty len závidíš,že si skončil posledný" vyplatila som naňho jazyk.
"Okej ľudia mne sa už nič nechce, kuknime si nijaký film. " zahlásil Liam.
" Fajn dačo  vyberiem ale potom sa nesťažujte!! " ozval sa hneď ako prvý Niall. Ja som išla do kuchyne spraviť nejaký pop corn a iné veľmi zdravé žranice ktoré predpokladám, že nám s Niallom vydržia tak prvých 5 minút filmu.   " No ako sa tí u nás páči?? " ozvalo sa mi spoza chrbta.
" Super máte to tu pekné ale priznaj, kto vám sem chodí upratovať?? " joooj  milujem keď sa s nimi doťahujem.
" No hahaha, ajked máš pravdu, väčšinou ked je tu už moc veľký bordel tak nás Liam donúti upratať alebo ked baby dôjdu.
" Vidíš mala by som ísť niekedy s nimi von, už sme spolu neboli tak dlho fakt. A čo ty niaka slečna na obzore?? "
" Ale prosím ťa, zatiaľ nie, nenašiel som ešte tu správnu. " milo hovoril Harry. Áno, možno si hovoríte, to e len fráza, ale ľudia nepoznajú skutočného Harryho. Je pravda, že občas si s niakou užije ale vsak to.je v dnešnej dobe bežné. A to, že je strašný sukničkár vôbec nie je pravda, on je v skutočnosti veľmi milý a romantický, len ľudia to nevedia a ani nemajú ako ked tlač z neho robí niekoho kto ide do postele s každou čo je úplná lož.
" Neboj, raz ju určite nájdeš a zatiaľ tu máš mňa" žmurkla som naňho.
" Dik drobec si super ." objal má a dal mi pusu na čelo.
No už som si zvykla, že má tu už niko nevolá menom ale aj tak má to stale štve ale akosi sa s tým asi budem musieť zmieriť, povzdychla som si. Harry sa na mňa pozrel s otázkou v očiach ale ja som iba pokrútila hlavou.
" No taaaak ľudia, kde je moje jedlo??! Chcete aby vam tu skapala 1/5 skupiny na hlad??! Tak láskavo zdvihne svoje zadkya švihajte do obývačky lebo začneme bez vás!! " zahučal na nás Niall tak se si pohli a bežali do obývačky.
Sedela som medzi Liamom a Zaynom a môj zámer bol sledovať film ale ako som si sadla tak na mňa dopadla únava a posledné čo si pamätám je, že som sa zložila na Zayna a ako sa on mierne uchechtol a potom už len ničím nerušené sny v krajine Carrotland s poníkmi, mrkvami a farebnými dúhami. 

2 komentáre:

  1. po prve :D dizajn blogu za jedna :D mega sa mi paci :D za druhe :D cast je super :D uzasne som sa nasmiala :D a nevadi ze nepridavas stale chapemeto :D a tak drz sa v skole a tesim sa na dasliu cast :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. časť je mega úúžasná a tak ako ostatné aj veľmi vtipná! Táto poviedka sa mi brutal páči :)) A vždy si počkám na ďalšiu časť aj keby čo bolo :))

    OdpovedaťOdstrániť