Stránky

Translate

pondelok 7. januára 2013

Best friends to death- 6. časť

" Čaute chlapci! " zvolala som ked som prekročila prah ich domu.
" Finally ! Konečne sa vidíme aj inak ako len cez skype," prišiel má objať hneď ako prvý Liam.
" To hej no , ale ste stale rovnakí  blázni  " zasmiala som sa .
" ehm ehm neviem kto je tu blázon " ozval sa Niall
" Tak ako thanks bro " odula som spodnú peru.
" Ale no ták baby neuražaj sa hneď " nakoniec ma objal aj Harry
" Ejha naživo vyzerá ešte lepšie ako cez kameru " neodpustil si ešte stále a žmurkol na Zayna
" Harold ruky preč, si s ňou ani nie 5 minút a už mi ju tu balíš ty debil. "
" Haló  chlapci ja som ešte stále tu ak ste si nevšimli. "
" Och prepáč akosi sme ťa  asi prehliadli,  vieš pri tvojej výške sa to ľahko stane" uťahoval si z mojej maličkosti Louis ktorý práve došiel
" Shut up Tomlinson,a chlapci čo ideme robiť??"
"Tak vzhľadom na to, že vy s Louisom  ste si dali už kúpeľ predpokladam , že vo fontáne tak sa bežte osprchovať a pôjdeme von ok?? "
" Rozkaz pane a kam pôjdeme?? Aby som vedela , že čo si obliecť . "
" Ja si dávam klasiku tak si daj aj ty budeme rovnakí. " žmurkol na mňa Zayn .
" Ok ale červeno bielo čierna fajn?" Ostatní na nás pozerali jak na bláznov ale no my sme už zvyknutí a navyše sa chápeme a to nám stačí.
" No ale keďže u vás som prvý krát je tu niekto ochotný dať mi uterák a ukázať nejakú kúpeľnu? "
" Jasné poď za mnou ukážem ti tú moju  " ponúkol sa Zayn
Zaviedol má do krásnej, priestrannej, mramorová kúpelne 
" Zlatino ešte tí donesiem veci hneď som späť. " a už ho nebolo.
" Fajn dikes "  ešte som mu stihla odkričať azačala som sa už vyzliekať . Bolo mi tri na päť , že každú chvíľu sem dôjde Zayn, lebo však nahú má už videl tak čo.
Keď prišiel aj s tými vecami bola som ešte v spodnom prádle. Keď ma uvidel najprv sa úškrnul asi si spomenul na prvý krát ako má videl nahú, pričom som sa musela uškrnúť aj ja, pekná to historka  a už sa otočil, že odíde keď sa náhle zvrtol, dlhšie a dôkladnejšie si ma prezrel a zamračil sa. Nechápala som čo sa deje a tak som nadvihla jedno moje krásne upravené obočie a spýtala sa ho jeho obľúbenou frázou : " Vas hapenin' ??"
" Koľko a hlavne prečo si za posledný rok čo sme sa nevideli tak hrozne schudla??! "
A vtedy mi došlo čo povedal a slzy sa mi tlačili do očí pri spomienke na  mesiace po tom, čo odišiel. Zmohla som sa iba na
" Teraz nie, dobre? Nekazme si naladu a pekný deň. " snažila som sa o jemný úsmev. Pravdepodobne si všimol slzy v mojich očiach a len ma silno objal. Ooo niekto tu posiloval snažila som sa cez slzy v duchu usmiať.
" Zlato, je jedno koľko vážiš alebo ako vyzeráš či čo máš na sebe. Ľudia ťa milujú pre tvoju bláznivú povahu a pre to,čo si. A obzvlášť ja, vieš že ťa ľúbim sestrička, a že pre mňa si bola vždy krásna. Nesnaž sa zmeniť pre niekoho aby si sa mu zapáčila pretože ten čo ťa ľúbi, ťa ľúbi takú aká si a nestará sa o to, koľko máš kíl. Tak sa usmej na mňa tým svojim krásnym úsmevom, ktorým dostávaš do kolien každého chlapca a hlavu hore zlato."
tak toto dostalo do kolien zas mňa, vedela som že Zayn dokáže vždy prekvapiť ale toto ma fakt dojalo.
" Oh my god Zayn toto bolo to najkrajšie čo mi kedy kto povedal. Vieš, že aj ja ťa ľúbim bro, najviac na svete a ďakujem za všetko." Objala som ho a dala mu rýchlu pusu. Normálne na ústa, obaja sme vedeli, že to nič neznamená a zároveň, že to znamená veľa. On mi ju tiež rýchlo opätoval a krásne sa na mňa usmial. Taký náš rituál. ;)
Už sa chystal na odchod keď sa ešte spýtal : " Nebude ti vadiť ak si zatiaľ čo budeš v sprche urobím vlasy? Vieš bašte potom nemuseli dlho čakať " zasmial sa
" Malik ako keby si nepoznal odpoveď a navyše nemôžem tí zakázať používať vlastnu kúpeľnu. "
" Však dobre, to j len tak zo slušnosti vieš. " vyplazil mi jazyk ten magor . Dala som si dolu posledné kúsky oblečenia čo šimo mala na sebe a vošla do sprchy a začala si pospevovať.
       Pokračovanie nabudúce....
Baby ja viem, že som vám sľúbila časť už včera ale akosi som nestihla tak ak budete dobré a zanechate par komentárov tak sem dám ešte DNES ešte jednu časť
    Love you your Sunny ;)

3 komentáre:

  1. je to super :D velmi sa mi paci ako ju chalani beru :D A wtf? Co sa stalo? Dufam ze mu to povie aj ja chcem vediet. A ten Zayn. Och ako to povedal to bolo krasne a dokonale! Rychlo dalsiu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áááno chceme ešte jednu!! :D :D Je to parádne.. ten ich vzťah proste ááá ;)) strašne zlatý súú :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem kocky veľmi , ste super a moc vám ďakujem ze mi komentujéte každú časť moc si váš vážim ste super:)))

    OdpovedaťOdstrániť