Stránky

Translate

štvrtok 3. januára 2013

Best friends to death - 5.časť

Tak, akcia sa začína. Práve stojím pred ich domom.
" Zayn? Pod mi prosím otvoriť už som tu. A mám malé vylepšenie :D
Dúfam , že nebudeš proti ale vsak nie je to také zlé naozaj veď hneď ti poviem. "
" Ok už som tu. "
" No vieš našla som doma také 'syrové' spreje. ( viete, take to  neviem ako to presne vyzerá ale strieka to ako keby taký  biely pásik no proste to ako vyzerá jak keby ste striekali bambino chápete dúfam?? Ak nie tak koment ;) )
" Ok chápem jasné a je to super to
načo si mala doma?"
" No vieš, pre prípady ako takéto. Nikdy nevieš kedy sa ti to zíde. Však ako sa hovorí najlepšie zážitky sú tie nenaplánované. "
Vošli sme do domu. Hm celkom pekný- bola moja prvá myšlienka. Ok ide sa na to.
"Takže kam ich dáme?? " opýtala som sa. 
" No rozmýšľal som že...." začal Zayn
" Och nie on rozmýšľal!! To bude teda pecka " zaškerila som sa
" Áno áno veľmi vtipné ale pohnime si ok?"
" Fajn čiže kto spí najtvrdšie?? "
" Vieš čo vezmeme najprv Liama potom Harryho Nialla a nakoniec Louisa "
" Fajn ako chceš mne je to jedno. "

O 20 minút:
" Oh my goood to koľko vy chalani vážite preboha však ich tu prinášame už asi pol hodinu!!  Fajn Malik podaj mi najprv tie spreje please . "
Čiže kto pôjde ako prvý? No Louisa si nechám na koniec
a začneme asi od najmladšieho čiže Harry ok takže asi takto.......

O 5 minút
" Fajn už som spokojná so svojim dielom ale takto to predsa nemôžeme takéto nedokončené nechať. Zayn poď mi prosím ukázať všetky vaše sprchy. A nepýtaj sa na čo ak ti to ešte náhodou nedošlo aj keď podľa tvojho výrazu usudzujem že došlo. Fajn čiže do všetkých napíšeme niečo ako: Hi, nice to meet you!
Jasné?

o 5 minút
Ok aj to by bolo čiže
" Zayn ideme na to?? Ber jedeen kýbeľ a ďalší si daj k sebe a ideme na tri chápeme?"
" Jasné môžeme ísť"
" Tak faaajn tri......dva.........jedná.......teraz !!!!!!!!! !!! "
" Do riti to jaky  debil?" - Louis
" Ach kurva no ták akurát som sa ženil s Coca -Colou ! " - Niall ako inak
" Si robíte srandu???? Hej nazdar kočka "
Tak týmto na nás so Zaynom obrátil Harry všetku pozornosť.
Ooops tak teraz by sme mali rýchlo uniknúť. Žmurkla som na Zayna a ten pochopil. "Teraz" naznačila som perami on prikývol a už sme šprintovali dolu ulicou.
" Utekajú nám, makajte chalani ! " zakričal Louis
Keď nás mali skoro na dosah opäť začal Louis: " Ja beriem krpaňu a vy berte Zayna. "
" Aaaaa Tomlinson nepriblížuj sa! " Vtedy sa na seba pozrel a keď videl čo má na sebe najprv mal naštvaný výraz ,ktorý hneď vystriedal veľký úškrn, ktorý pre mňa znamenal len jediné- ak sjednocene nešvihnem tak to všetko skončí na mne.
Taký šprint som nahodila, že by ma ani sám Bolt predbehol. Zayna som nevidela čiže asi ho už dostali a predpokladám , že už aj objavili naše diela v kúpelniach. Nevadí aj keď som chcela počuť tie výkriky ale však nabudúce muehehe.
Už som si myslela, že som ho stratila ked zrazu na mňa ten blázon skočil z boku. A skončili sme dakde na tráve v parku. Ani som si nevšimla kedy sme sem došli ale to je jedno.
" Nazdar Tommo, " žmurkla som naňho " my sme sa ešte naživo nestretli čiže ako sa ti páči naše prvé stretnutie?? "
" Vskutku originálne mrkvička vidím, že som si práve našiel parťáka skončili" pre zmenu teraz na mňa žmurkol on
"Ok ideme späť ? Keď si sa už podelil s obsahom na tvojom tričku mohol by si zo mňa zliesť aby sme sa išli umyť čo povieš ? "
"Ale prosím ťa  vieš mi máme takú menšiu krízu a šetríme vodou tak by sme mohli využiť verejny zdroj vody čo povieš??"
Nechápala som až ked má dvíhal zo zeme a utekal s nami smerom k fontáne
" Nie, Tomlinson  to neurobíš, "
"Nádych, "
"Mrkva ty si pako no dobre ale už fakt pod lebo myslím,že nemáš chuť vysvetľovať faninkám prečo sa kúpeme v októbri vo fontáne v strede parku či?? "
" Ok fajn, kto tam bude prvý?" a už ho nebolo .....................

Tak ako?? Poprosim aspoň jeden alebo dva komenty baby ok??
Love you ;)

5 komentárov:

  1. Viem ake spreje myslis aj ked som poloblond :D a teraz je to uzasne!cely cas som sa smiala ako drbnuta je to mega uzasne a ten louis :D a niall zenil sa s coca colou? :D nie ja placeeeem :D a kočka ked sa zajtra dostanem k ntbooku tak ta zverejnim a prikazem im aby sem sli ok? :D tesim sa na dalsiu lebo je to skvele :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahah ok tak diky a som rada ze s ti to paci :D no a dalsia bude asi az zajtra neviem este ci stihnem ;)

      Odstrániť
  2. akurát som sa o tvojom blogu dozvedela a začala čítať :) Teda Sunny ty musíš byť inak crazy keď ti toto vypadne z hlavy :D :D :D Teším sa na ďalšie časti... inak pripomínaš mi názov môjho príbehu... čiže chválim prezývku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ok tak som rada ze sa ti to paci a tak mne sa to nezda az tak crazy :DD a no seba nepovazujem za az tak crazy ale tak to by mali posudit iny ludia :D a nebojte sa toto je len zaciatok to az potom to zacne byt poriadne crazy ;)

      Odstrániť
    2. podľa mňa si dosť blázon... samozrejme v dobrom :) Vieš vždy sa snažím spoznať ľudí, ktorých poviedky čítam :D

      Odstrániť