Stránky

Translate

nedeľa 27. januára 2013

Best friend to death- 9. časť

Taaaak  slečny konečne to tu máte snáď sa bude páčiť ;)
    with <3 Sunny

Po týždni:
A je to zas ten istý stereotyp. Ráno vstať samozrejme s veeeeľkou radosťou z toho že môžem ísť do školy (dúfam , že ste pochytili tú "miernu" iróniu) utekám už do vyššie spomínaného ústavu , myslím, že vám je jasné, že nikdy nestíham, potom pretrpieť tú mučiareň, a idem domov. Inak škola- no jedna katastrofa aspoň čo sa ľudí čo tam chodia týka. Úplná hrôza. Buď sú to futbalisti, šptri, šachisti, emo (aj ked treba podotknúť že niektorý sú fakt sexy, však čo vám poviem, vždy som na nich letela) potom nejaký outsideri, a z dievčat no- tú sú len dve kategórie- jedna, ktoru tvoria najväčšie barbiny školy a tá druhá- to sú menej obľúbené, hanlivé dievčata , ktoré sa ich boja. Predpokladam, teda dúfam že vám došlo, že ja nemienim byť ani v jednej zo skupín čo som aj dala patrične na javo a mierne povedané, slečnám hneď padli sánky. Tak no, nie sú zvyknuté na odpor. Možno časom tu nájdem nejakú spriaznenú dušu ale zatiaľ nič a ani nehľadám. Zatiaľ mi vystačia moji 5 blázni a Tommo. A keď už sme pri nich- sme spolu skoro každé popoludnie, buď nasačkovaní u nich v dome alebo dakde vonku.
Ale čo sa mňa a môjho tzv. ľúbostného života týka zatiaľ na bode mrazu. Však ako aj inak, keď som nonstop s fantastic five  ( inak len taka menšia podotazočka dúfam že vám nevadí že občas- no okej tak dosť často do viet vkladám english frázy ? ale no viete, je to taký môj spôsob vyjadrovania so sorry ;) )  
Ale dnes  som stretla takého jedného sexoša, no tak fajn no lepšie povedané on stretol mňa, ked som doňho trošičkuuu vrazila ked som utekala do Starbucks ale no priznajte , kto by neutekal keď ide o capuccino??! No ale späť k pointe, bol maximálne sexi- čierne havranie vlasy, krásne zelené oči ktoré ma skenovali pohľadom pri ktorom sa mi zdalo že videl až na dno mojej úchylnej, ironickej duše, ďalej mal peknú športovanú postavu ktorú mu obkreslovalo mierne obtiahnuté svetlé tričko na ktorom mal prehodenú karovanú košeľu s vyhrnutymi rukávmi a k tomu čierne rifle, taška cez plece a cigaretka v ruke no proste maximalny sexoš . Bol o dosť vyšší ako ja ale zas pri mojej výške to až taký výkon nie je. Čiže keď som ho tak elegantne zhodila tak som ho aspoň pozvala na to capuccino <3 .
Veľmi dlho sme sa bavili mohli sme tam byť aj jeden a pol hodiny a potom sme si išli sadnúť do parku. Veľa sme sa o sebe dozvedeli a možno si hovoríte, no jasné ako môže niekoho po jednom dni spoznať a odpoveď je- veľmi jednoducho stačí počúvať a pýtať sa veď ako sa vraví- Kto sa nepýta ten sa nedozvie. A takisto by ste možno povedali že Andy bude len nijaký namyslený model ktorý nič nemá v hlave a strieda baby ako ponožky. Ale tak to vôbec nieje. On je v skutočnosti milý a pozorný a hrozne sa teším na naše ďalšie stretnutie tak nesúdte knihu podľa obalu, aj ked je ten obal pekný :D
Inak zistila som že rád fotí a že sa akurát vybral fotiť keď som ho prepadla tak sme si potom urobili v parku asi tisíc fotiek a poviem vám- sú maximálne šialené ale treba uznať že sú fakt dobré a že sa vo fotení vyzná :D

1 komentár: