Stránky

Translate

sobota 8. decembra 2012

Tak teda VITAJ náhodný návštevník

Tak ťa teda vítam na mojom blogu. Netuším ako si sa secm dostal/dostala ale mne je to v čistej podstate jedno hlavne že si tu :). Vsak ako hovorí fun radio: "je nám jedno s kým spávať, vstávajte s nami:D. Okej tteda asi by som sa mala dostať k podstate tohto článku a vlastne ajblogu že? Bolo by pekné odo mňa. Každopádne tento blogu bude zameraný ná moje myšlienky nápady a ná môj PRÍBEH (alias poviedku) . No snáď mi to.pôjde a neukamenujete ma za moje kecy. Fúha nečakala som že sa tak to rozpisem no tak to je zatiaľ všetko. Bola by som rada keby to aj niekto okomentoval ak sa sem čírou náhodou nnejakým zázrakom dostal. Kľudne napíšte aj len jedno slovo je mi to úplne jedno ide mi len o to či to či tu niekto aj je. Moc diky Vaša "ctená" autorka*Sunny* A prečo práve*Sunny*? Ani neviem proste to milujem a ako sa hovorí keď ju miluješ nie je čo riešiť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára