Stránky

Translate

nedeľa 9. decembra 2012

Best friends to death - prológ

No, takže aj ja som momentálne spadla do tej závislosti zvanej PÍSANIE je to moja prvá poviedka tak snáď sa vydarí. So, wish me luck! ;)
              Ahoj! Moje meno je Caroline Victoria Sandler. Som nižšej postavy s kučeravými červenými vlasmi. Mám zelené veľké oči, ktoré mi veľa ľudí závidí hehe :) .Nie som nejaká modelka ale ani obézna- povedala by som, že tak akurát . O trištvrte roka ma už budú môcť za moje výmysly zavrieť s plným  trestom, za ktorý by ma mohli nechať pykať, čo zo mňa robí 17- ročnú pojašenú ale za to vždy dobre naladenú,  (nie, žiadna tráva v tom nie je ) rozhodne nie kompletnú tínedžerku . ( tým bolo myslené mentálne, fyzicky som zatiaľ pokope, zatiaľ neboli nájdené nijaké straty  :D )
 Ako možno vzdelanejšia časť vás čo toto čítate postrehla , moje meno je skrz na skrz francúzske a mám francúzsky pôvod. Vlastne žila som tam do mojich 14 rokov až pokiaľ som prestúpila na strednú školu v mojom milovanou Londýne. Pôvodne som z Paríža, kde žila aj moja rodina. Oni sú vlastne aj dôvod prečo som odišla do Londýna. Raz išli na víkend preč k mojím starým rodičom. Cestou späť však mali nehodu a neprežili to. Ťažko sa to znášalo, prežila som si svoje ale život ide ďalej a minulosť treba nechať v minulosti a pre to som sa dostala až sem-do Londýna. Potrebovala som zmenu , začať nový život. A to som aj urobila. Prešli dva roky od tej nehody a od začiatku môjho nového ja a  ja môžem pyšne povedať,  že som momentálne dostatočne šťastná, s výnimkou bežných pubertálnych problémov, ako sú škola či vzťahy, čiže som dosiahla presne to, čo som chcela a to je byť šťastná bez ohľadu na svoju minulosť .    Krátko po tom, ako som prišla do Londýna som si tu našla  skvelého najlepšieho priateľa. Je to moje zlatíčko. Sme úplne do bodky rovnaký. Ale však o tom potom. Zabudla som však zmieniť ešte jednu vec- bývam u mojej tety - Zoey . Je úplne super a mám ju veľmi rada. Je ako moja náhradná mama. Má syna- volá sa Thomas môj ďalší úžasný kamoš- je gay ale  to ho robí tým kým je a neverili by ste, ale niekedy si s ním lepšie pokecám ako s hocikým iným. A navyše má skvelý cit pre módu, takže mám ako keby módneho stylistu a najlepšiu kamošku v jednom. No komu je lepšie?? . :D 

Tak, to by bolo zatiaľ všetko. Páčilo sa? Áno, nie? Prosím aspoň 1 jediný komentarikkkk. Ďakujeeem *Sunny* love you xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára