Stránky

Translate

pondelok 10. decembra 2012

Best friends to death 2. časť

Po škole:
Och Bože to bol deň. Hneď na prvú hodinu som prišla o 15 minút neskor lebo som musela najprv obehnúť celý areál školy tri krát aby som vôbec našla tu idiotsku triedu 4B - kto mal vedieť že bude v sektore C?! A to som ešte nevedela aké "milé" uvítanie ma čaká. Došla som sa ku katedre ospravedlniť že som nová a bla bla bla. A tá sprostá učiteľka:
" Dobre trieda, sme radi že tu môžeme privítať novú žiačku Caroline, tak a keď  už tu stojíš  čo by  nám vedela povedať o 1. svetovej vojne ktorú  sme práve preberali ked si nás vyrušila? "
Tak asi si viete predstaviť aká som bola "nadšená" z mojej novej školy.
Ďalšie hodiny som celkom prežila ked som našla jedno dievča/ alebo skôr ona našla mňa čo sme mali rovnaké hodiny. Je celkom fajn, volá sa tuším Gabriela či  ako. Moc som sa jej nevenovala ale tak no...Inak je to tu klasika- roztlieskavacky, futbalisti, šachový klub, bifloši... však to poznáte. A potom tu máme takú skupinku ľudí ktorý sa nikam nezaraďujú pretože sú kazdy originálny so svojimi štýlmi.
Na obede mi prišla SMS od môjho najlepšieho kamoša Zayna. Áno toho Zayna Malika z One Direction. Možno sa divíte odkiaľ pozná Parížanka britskú pop star. Nestretli sme sa na koncerte ani nič podobne  nechutné sladké a nemožné.  Poznáme sa este z čias ked nebol v kapele pretože moja babka býva v Bradforde- jeho rodnom meste. Jeho rodina sú  vlastne tak trochu susedia mojich starých rodičov.
Čiže v tej sms bolo:
Hi babe, ako bolo v škole? Koľko ľudí si už stihla zbiť? ( dofrasa  čo s tým dnes všetci majú? ) Máš po škole voľno? Už sme sa dlho nevideli, myslím naživo tak neskočila by si poobede von ? Tvoje zrkadielko :*

Zayn mal pravdu už sme sa nevideli pomaly rok. Stale sme sice boli v kontakte cez skype ale tak predsa len to nie je ono.
No a aby som vysvetlila ďalšiu vec- ja a Zayn- tak to je dlhá kapitola, sme kamaráti na život a na smrť, ja viem že by som bola zaneho schopná položiť život a aj on za mňa. Nikdy sme spolu nechodili a pravdepodobne ani nebudeme. Je medzi nami skôr taká súrodenecka láska. Sme rovnaký narcisovia, máme rovnaký vkus a počúvame tú  istú hudbu. Proste sme ako dvojčatá s rôznymi rodičmi. Sme si hrozne blízky a myslím že viem o nom veci ktoré nevie ani on sám muehehe :D.
Máme takú zvláštnu telepatiu lebo práve ked mi došla tá sms som mu chcela zavolať. Ale asi mu aj tak zavolám nech sa dohodneme. 
~ Zayniiiik ??
~Áno darling ?? Už si skončila?
~ Nie končím až o hodinu, vyhovuje?
~ Jasné práve som v štúdiu končíme už pomaly tak o hodinu v Green Parku na našej lavičke pod tým stromom?
~ Okej budem sa ponáhľať, teším sa a pozdravuj chalanov.
~ Jasné ok bye see ya  :)
~ Bye
  A toto je dalsia zo zaujímavosti. Ja som nikdy nestretla chalanov naživo. Ako, Zayn nás predstavil cez skype ale nikdy sme sa nevideli v reálnom živote a ani som nebola na ich koncerte. Divné ja viem :D
Ale každopádne sa teším na toto popoludnie. Bude to veľmi zaujímavé lebo ked sa spoja takí dvaja blbci, egoisti , idioti, krásavci a šialenci  ako sme mi dvaja tak to nikdy nepadne dobre. Vsak obyvatelia Bradfordu by vám vedeli rozprávať :D
No proste bude to este zaujímavé to určite ;D

Tak druhá časť je na svete. Fakt som sa dosť snažila tak snáď sa bude páčiť ;)
*Sunny*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára