Stránky

Translate

pondelok 10. decembra 2012

Best friends to death 1. časť

Walking after dark
in the New York City town
Your thoughts are so......
( Green day- Kill  the DJ :D )
Zobudil ma hovor od môjho úžasného bratranca.
" Čo chceš ? " zavrčala som ospalo  do mobilu.
" Ja len že ak nechceš prísť  neskoro do školy hneď v prvý deň tak dvihni ten svoj sexi zadok a láskavo si pohni. "
Och doriti! Ako tie prázdniny rýchlo  ubehli. No nič asi by som si fakt mala pohnúť. Veď predsa len- na novej škole aspoň v prvý deň by som nemala meškať že? Našťastie nemáme uniformy lebo to by som nezvládla. Predsa len- mám trochu odlišný štýl. A začína sa dilema. Čo si obliecť? No tak sukňu nečakajte ja nie som z tých ktoré  sa obliekajú ako bábiky. Jedna žena mi raz povedala- obliekaj sa tak ako to cítiš ostatných to nemá čo trápiť čo máš na sebe. Dala som si po dlhom uvažovaní čierne legíny s farebnými frkancami ( viete čo myslím nie?) , dlhšie tmavomodré tričko s trištvrťovymi rukávmi a čiernu vestu. Moje vlasy ktoré tak milujem som si nechala rozpustené, dala si make up, riasenku,  linku a červený rúž (hehe francúzka no čo vám poviem :D )
" Tommo ideme? "
" A raňajky? " pýta sa Zoey
Stačila som si jablko do úst a bežala do Tommovho krásneho čierneho  Land Rovera.
" No čo, pripravena krpec ? " škeril sa Tommo.
" Seriously? Ako nikdy :D "

" Tak okey  krpec ja som o triedu vyššie čiže sa už asi neuvidíme, domov budeš musieť ísť sama ja mám tréning, čiže ked tak zavolaj Zaynovi. Maj sa a nikoho nezbi, do riaditeľne choď robiť bordel až zajtra hej? "
" Ok ok chápem nemám päť, tak už bež  ja to zvládnem a stretnutie s riaditeľom mám naplánované až zajtra tak kľud. A neboj aj tak po škole pôjdem dakam von. Čau  "
    Ok Caroline ide sa nato, tak im ukáž aký rebel s francúzskym prízvukom im sem zavítal

No čo páčila sa? Poprosim aspoň 1 komentarikkkk :) 
* Sunny*

4 komentáre:

  1. Myslím, že zatiaľ je to dobré :) Len by si sa mohla viac rozpísať. Predsa len pri krátkych častiach sa toho v nich veľa nestane (u mňa niekedy ani v dlhých :D). A vieš, začiatky.. ;) S návštevnosťou a komentovaním je to ťažké.. Ja píšem príbehy od konca apríla, ale tiež mávam málo komentárov. Je to možno aj kvôli tomu, že nie som adminka na žiadnej stránke o One Direction, kde by som stále dávala na známosť, že sa na mojom blogu zázrakom objavila ďalšia časť.. :D Ale držím palce aj na nohách, aby ťa ani ťažké začiatky neodradili od písania ;) Čím dlhšie budeš trénovať svoje písanie, tým budeš lepšia =))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné veď ja ani nečakám 20 komentárov len proste chcem vedieť či je to dobré veď to poznáš ked sama píšeš nie?Aj Ked ty si už iná liga ale verím že aj ja sa o určitý čas zlepšim ked už budem mať viac napísané a návštevnosť buďme riešiť až potom ale diky moc za komentár :)

      Odstrániť
  2. Super , pridaj ďalšiu . Vážne dobré.

    OdpovedaťOdstrániť