Stránky

Translate

nedeľa 23. decembra 2012

Best friends to death 3. časť

Po škole:
Ok, mám ešte 5 minút v pohode stiham. Ale musím sa priznať, teším sa na toho debila ako decko na Vianoce :D. Však by sa aj patrilo keďže on mi je niečo ako nepokrvný brat ak také  dačo vôbec existuje ;) . Ale dostanme sa k pointe lebo zas moc kecám.
Oh yea, už ho vidím samozrejme na čas ako vždy, na rozdiel odomňa, jedna z mála vlastností ktoré nemáme spoločné.
Oh my god ako to ten chlapec robí, že je stale taký sexy, och jasné veď sa baví so mnou, :D .
  " Krpeeec!"
  " Debiiil! "
" Och bože ty si mi ale chýbala, predsa len skype je le skype, inak si sexy vieš o tom? ( hahaha veď vravím že sme prepojení )
" Samozrejme že viem baby .
No tak jak sa žije pop star? A chalani? Koľko hotelov ste už stihli na turné podpáliť  zbúrať? "
" Och do riti toto mi presne chýbalo," 
A už sme sa pučili v BIG objatí . No a nnečudujte sa toto je úplne normálna skoro až formálna konverzácia  medzi nami. Býva to oveľa horšie to mi verte.
Pomaly sme sa začali prechádzať až sme došli k nášmu jazierku. Och koľko krát som sa tam kúpala a väčšinou nedobrovoľne, že Zayn ?!
Je to tu stale rovnako krásne ako ked sme tu boli prvý krát, veľa ľudí sem nechodí ikeď neviem prečo ale tak lepšie pre nás :D
" Tak hovor ako žiješ? " začal Z.
" Ja? Nič nové stale žijem, milujem Eminema a som stale sarkastická  hahaha 2 veci ktoré si odnesiem až do hrobu :D, ale však hovor ty, co máš nové? To ty si ten čo robí bordel po celej Amerike na turné :P"
"A tak však skoro stale sme si volali zlato takže vieš takmer všetko. Stále sarkastický, úžasný a sexi, dvojča.
Okej tak čo, kam ideme? Ja či ty?"
" Dnes pôjdeme k tebe ale do bytu ok? Chcem si najprv užiť večer s tebou a chalanov mi predstavíš neskôr fajn? "
" Jak chceš, filmový večer, pravda a odvaha + bonus nejaký alkohol ktorý ponúka moja chladnička? "
zaškeril sa.
Och bože ja ho snáď milujem, iked viem že to skončí znova s opicou ráno ale bude to stáť za to to určite :D
" Taká ponuka sa neodmieta Malik :P "

Tak, p

Tak co pacila sa? Baby ja by som fakt chcela ked to dakdo cita tak aspon par komentarov a pripadne dam dnes este jednu cast ale boli by ste take zlate a okomentovali prosiiiim? * Sunny

2 komentáre:

  1. ČUsSanny :D vdaka tvojmu dlheme komentu v zivote za ktory dakujem som narazila na tvoj blog,na tvoj pribeh a je uplne bombovy :D tes sa lebo ta tu budem otravovat a bombardovat komentmi :DDD

    OdpovedaťOdstrániť