Stránky

Translate

nedeľa 24. marca 2013

Who I am -Človek ktorý si hovorí Sunny alias ja :D n.1

Kto som?? Túto otázku si v poslednom čase kladiem veľmi často. Hľadám samu seba alebo sa teda o to snažím. Ale kto som bola doteraz???
Možno nepozorný okoloidúci by ma označil za tichšiu hanblivejšiu osobu. Ale nenechajte pomýliť. Od cudzích ľudí si držím odstup a pod kožu si púšťam iba tých na  ktorých mi naozaj záleží. Kebyže sa mám opísať jedným slovom alebo vetou asi  by som sa opýsala ako ukecaný, optimistický flegmatik so šialenými nápadmi a prehnanou láskou k ironii .Naozaj, ak moja každá tretia veta nie je ironická pravdepodobne zomieram , ale ako nad tým rozmýšľam ani to nie, lebo aj vtedy si určite buď začnem robiť srandu alebo ironizovať. Však ja vám dám potom vedieť ako to bolo ;)  Ale je pravda že som taká vždy nebola, ked som bola menšia bola som utiahnutejšia a tichšia. Ale však to poznáte, dojde puberta, nové názory, noví priatelia a tak. Ja s mojimi kamoškami tvoríme takú crazy trojicu že veľakrát sa ľudia na nás len obzerajú s pohľadom typu : Seriously ???
A tak mi veľa ľudí hovorí že som sa zmenila. Niektorý vravia že k lepšiemu iný nie. Je to pravda ale to patrí predsa k životu nie? Áno, možno som viac drzá , arogantná, a šialená ale taká som bola vždy len som to tak neprejavovala. V poslednom čase mám všetko na háku, s ničím sa neserem ak to mám tak povedať. Proste užívam si život, som s ľuďmi na ktorých mi záleží a tých si chránim  a ak niekoho nemám rada dám mu to najavo. Som hnusná? Možno, ale aspoň férová a na nič sa nehrám, pravdu poviem do očí a nehrám sa na to čo nie som. Preto možno niesom najobľúbenejšia v triede ale ako som už spomenula mám to na háku. Proste žijem si život po svojom .
Mám rada prechádzky po vonku ked si užívam ticho alebo proste som sama ale zároveň milujem moje 2 kamošky bez ktorých si už život ani neviem predstaviť. V škole nás označujú občas za svätú trojicu aj keď ja som sa pripojila k nim neskôr. Otvorili mi oči a ukázali nový svet. Možno nami ostatní opovrhujú ale my ich máme hlboko hlboko veď viete kde. (Nemôžem predsa prechovávať vulgarizmy na blogu ako by som vyzerala :D)
Momentálne som natoľko šťastná ako mi situácia dovoľuje a hrozne sa teším na budúci rok. 
Čiže buďte ako ja- ničoho sa nebojte a neberte všetko moc vážne však všetko ešte máme pred sebou tak si užívajte život, buďte úprimný a berte všetko pozitívne a užívaje si- to je kľúčom k šťastiu ;)

Okej tento článok bol absolútne odveci ale ja sa zlepším I promise.
Oh a ak to niekto dočítal až sem ospravedlňujem sa za meškanie ale proste som bola lenivá písať. No čo vám poviem tiež som len človek. A napíšte mi svoj názor na tieto keci, prípadne mi napíšte niečo o sebe ja budem len rada. A ak by niekoho niečo chcel tak kludne sa mi ozvite na mail: kajushik66@gmail.com
Love ya Sunny <3

1 komentár:

  1. ako som zistila máme toho dosť spoločného takže ťa vo všetko úúplne chápem :)) A mňa tieti tvoje "kecy" véééľmi pobavili :))

    OdpovedaťOdstrániť