Stránky

Translate

piatok 15. marca 2013

Best friends to death- 11. časť

"To je tvoje???  " spýtala som sa Zayna s neskrývaným nadšením. Predomnou stalo nádherné nové čierne Lamborghini. Milujem takéto autá , je to moja záľuba už hrozne dlho, ešte vo Francúzsku som ich milovala. Chodievala som s otcom na dráhu a ked som bola staršia naučil ma šoférovať. Tak som vlastne už niekolko rokov od asi 15-16 rokov jazdila na dráhe 180-tkou, je to neskutočný pocit, ten adrenalín v žilách.........to sa ani poriadne nedá opísať to musíte zažiť. Možno si poviete divné na dievča ale už by ste mohli vedieť že som v niektorých veciach horšia ako chalan.
" Je parádne" žasla som nad ním. "Tvoje nové či požičané?" zvedavo som sa pýtala.
" Nooo vlastne ono je už tak trochu tvoje" uchechtol sa Z.
"Are you kidding me????! "
" Pozri, ja viem že si mala pred nedávnom narodeniny a ked viem akú máš záľubu v rýchlych a krásnych drahých autách.....proste som nemohol odolať. " usmial sa na mňa. Nebola som schopná hovoriť. Ešte stále neverím že je to pravda. 
" Aaaaaaaaaaaaaa Malik už som tí niekedy povedala ako ťa milujem??? " začala som tam pištať ako nejaká fanynka keď uvidí Justina Biebera.
" Okej zlato ja viem že si určite veľmi šťastná ale nemusíš tak kričať,nepotrebujeme aby o nás vedela celá štvrť, ľudia na nás pozerajú. " obzeral sa či náhodou neuvidí nejakú fanynku.
" Tak toto si zabil Zayn, pred nami stojí jedno z najdrahších a najluxusnejších áut na svete a ty sa bojíš či ťa neuvidí fanynka. Bože však tí ľudia pozerajú na to auto a nie na nás. Tak nebuď paranoidný. "  štuchla som ho do ramena.
" Fajn, tak  čo, prevezieme sa?? "
"Jasné ale chcem šoférovať"
" Zlato ale vieš že za zabitie celebrity ťa novinári rozdrtia a to už nehovorím o manažmente. " uťahoval si zo mňa.
" No tak prepáč, zato že nejazdím ako Louis a nedostávam pokuty za pomalú jazdu"  haha tak toto som vyhrala ja, 1:0 pre mňa
Zayn mi len hodil kľúče a potom sme nasadli. Zatiaľ čo ja som sa kochala mojím nádherným krásnym autom, Malik si len zapol pás a prežehnal sa. Ja som sa len zasmiala a naštartovala. Ách ako ja milujem zvuk motora tohto auta. Aj keď ho počujem prvý krát ale never mind .
Ako sme tak išli zrazu mi zapípala smska. Zaynovi som hodila mobil a povedala nech mi ju prečíta.
On si len odblokoval mobil a potom sa chvíľu pozeral na obrazovku, až z neho vyšlo:
"Who is Andy??!"


No čo, páčilo sa?? Pokojne sa vyjadrite v komentároch ja vás nezbijem, nebojte sa ;)
A sorry že ja taká kratšia ale bolo to potrebné lebo.....no veď uvidíte :D

          <3 you Sunny

1 komentár:

  1. ty žartuješ??? ten koniec!! ty mňa nezabiješ, ale ja teba asi áno :DDD telivo, takto nás napínať! Dnes už dva napínavé konce som si prečítala, toto nie je nič pre moje srdce! :DD Zayn aký štedrýý.. mať takého frienda :DD ohh skvelá časť ako vždy! Proste tvoja šialenosť sa nezaprie ;) Love uu :))

    OdpovedaťOdstrániť