Stránky

Translate

sobota 9. marca 2013

Kto sa skrýva za menom Sunny ( spoznaj autora tychto kecov)

Nooo tak ako začať. Dnes mám takú náladu, že by som v pohode napísala aj 10 článkov na 10 rôznych tém ale keď niekedy potrebujem napísať časť tak zo seba nedám nič hodné označenia 'nová časť'. Ale o tom som nechcela. Takže mala som taký nápad. Viete, ja som dosť komunikatívny a spoločenský človek tak by som chcela aby ste o mne aj niečo vedeli. Totiž neviem ako vy, ale mne sa osobne lepšie číta ked človeka viac poznám  a tak. A navyše urobila som ďalšie rozhodnutie (eh, koľkaté už dnes?!  toto je fakt divný deň :D )
Čiže tento Blog bude v podstate na zverejňovanie mojich poviedok a vylievanie môjho umeleckého srdca a opisovanie môjho života a mojej maličkosti . Prečo umeleckého srdca- odpoveď je jednoduchá, stredobodom môjho života je umenie, môj celý život tvorí umenie, a to umenie všetkého druhu, od hudby, maľovania, písania, tvorenia, až po tanec proste všetko. Toto sú snáď jediné veci ktoré má držia pri živote. Tak v nasledujúcich článkoch ktoré budem pridávať vám trochu priblížim svoju maličkosť. Nebojte, teraz nemienim skoncovať s príbehom to rozhodne NIE , to by sa nedalo. Naopak bude sa snažiť byť viac s vami na blogu a venovať sa vám. Takisto by som bola rada ak by ste trošičku viac komentovali- ja vás vidím a viem že to čítate, tak pre začiatok  aspoň také  2-3 komentáre k časti by neboli zlé. A k tým článkom o mne- chcela by som aby ste sa aj vy zapojili a tiež mi má tú tému čo budem písať napísali aspoň pár slov o sebe. Ja viem, možno to znie zložito ale to len ja tak hrozne vysvetľujem. Nebojte ono to nie je také zlé a myslím že to nie je až taký zlý nápad. Tak čo myslíte?? Mohli by sme začať tak zajtra??

Love you- vaša ctená a verná autorka

                   Sunny <3

P.S. Ak si to dočítala až sem tak klobúk dolu šéfe, obdivujem ťa a si super a patríš k mojím obľúbeným čitateľom (ako keby som mala aj nejakých iných :D všetkých vás milujem ste môj život )

1 komentár:

  1. no, takže to že si komunikatívna sme zistili :DD vašk viac ukecaného človeka ako si ty ani nepoznám (a to len čítam tvoje poviedky) :DD no a k článku: mám monitor, takže nebudem stíhať, ale ak pridáš niečo takéto určite sa neskôr vyjadrím... :)) no a s tým komentovaním to veľmi dobre poznám :/ myslíš, že na mojom blogu je to inak?? mám 3-6 komentov k časti a to píšem dve poviedky naraz a pritom to nie sú ani moje prvé poviedky takže.... :/

    OdpovedaťOdstrániť