Stránky

Translate

utorok 21. mája 2013

Best friends to death- 17. časť

Okej baby som späť, v Anglicku bolo úžasne a všetko ale som rada že som doma. Tak užite si časť a komentujte a komentujte , môžte aj anonymne mne je to jedno ;) ale podpíšte sa prosím :)
Love you      Sunny <3

Po mesiaci:

Mesiac pomaly prešiel a ja sa presúvam do ďalšieho štvrťroku v škole. Zatiaľ z ničoho neprepadávam a známky mám celkom uspokojivé takže všetko je ok. Teda aspoň čo sa školy týka. Moji chlapci sú už 3 týždne na turné čiže momentálne trávim väčšinu času buď s Andym alebo len tak sama. Mne samota nevadí, práve naopak- občas potrebujem čas keď som sama so svojimi myšlienkami. A presne takýto čas mám práve dnes. Sedím v parku so skicárom a uhlíkmi v ruke a rozmýšľam o svojom živote, o priateľoch..... Musím sa priznať, že chalani mi hrozne chýbajú. Nie je deň, kedy by som na nich nemyslela alebo kedy by som si nepredstavovala čo by sme spolu robili, komu by som s Louisom robila zle, čo nové by ma Niall naučil hrať na gitare , do akého klubu by sme išli rozbiť s Harrym, aký dlhý by som zas mala účet za telefón po niekoľko hodinových telefonátoch s Liamom prakticky o všetkom alebo proste čo za hovadiny by sme robili so Zaynom  a ako by sme si spolu užívali( ach vy perverzne dušičky nemyslite to v tomto zmysle :P) . Chýbajú mi ich úsmevy, objatia a náhodné stretnutia . Ale čas plynie ako voda a ešte mesiac a sú späť. Zatiaľ tu mám baby, Perrie a Andyho. No a to je ďalšia kapitola- ja a Andy. Za posledné týždne sa náš vzťah znovu posunul o obrovský krok vpred ale ani jeden z nás to nechce uponáhľať a preto na to ideme pomaly. Zatiaľ sa nachádzame medzi hranicou veľmi dobrých priateľov a niečoho viac. Okej možno som len pred minútou povedala že to nechcem uponáhľať ale no doriti však už sa dávame dokopy skoro mesiac! A očividne už to nemôžem viac vydržať. Proste už ma nebaví len ho potichu obdivovať, len ho občas objať či raz za čas sa chytiť za ruku. Proste už mi nestačia tie jednoduché detské gestá. Chcem ucítiť jeho pery na mojich, chcem ukázať všetkým tým štetkám v klube že on je len môj, že naňho nemajú pokladať tie svoje nechutné dlhé gélové nechty a že miluje mňa a iba mňa a tak to aj ostane. Chcem proste patriť jemu a on mne. To chcem fakt až tak veľa??
Keď som toto povedala asi o 5 minút Perrie do mobilu najprv bola chvíľu ticho a potom povedala-

"Starbucks , ten za Hyde parkom, o 10 minút, buď tam načas.  "

2 komentáre:

  1. ako je možné že si touto časťou úplne vystihla moju situáciu?? ako je toto možné :O tesa myslím tú s andym!! ja ťa zbožňujem dievča! úplne mi to kričí z duše akoby som to písala ja a strašne mi to pomohlo lebo to v sebe už tak strašne dlho dusím že... však mesiac :DDD som zvedavá ako to dopadne a či to aj naďalej bude nasledovať môj prípad :D každopádne sa strašne tešíííím!!! :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplne uzastne len dnes som objavila tvoj príbeh a úplne som sa di neho zamilovala. Skvelá práca dievča len tak ďalej už sa neviem dočkať ďalšej časti :-* Adrianne :)

    OdpovedaťOdstrániť