Stránky

Translate

utorok 4. júna 2013

Best friends to death- 18. časť

Keď som toto povedala asi o 5 minút Perrie do mobilu najprv bola chvíľu ticho a potom povedala-

"Starbucks , ten za Hyde parkom, o 10 minút, buď tam načas.  "

Tak toto je dôvod prečo momentálne sedím pri stole v zadu v kaviarni a čumím do svojho capuccina. Kde len tá koza trčí, nerada som niekde skôr ako ostatný- áno, ja viem, som veľmi nedočkavá, ale čo už!
Zrazu len počujem trúbenie taxíkov, nadávky  klopkanie opätkov. My o vlku........  Rozrazila dvere až skoro vyrazila sklo a až sa na ňu obzrela polovica kaviarne s pohľadom a lá wtf, schlaď sa dievča, leto je už za nami!  Najprv sa poobzerala a keď ma zbadala hneď za mnou dobehla Perrie a rovno si ma hodila do náruče. Za toto presne to dievča milujem. Aj keď Zayn mi je ako brat, toto by proste nepochopil. Na to som fakt potrebovala toto dievča. Ona má totiž úžasný talent vcítiť sa do pocitov človeka a urobiť alebo povedať presne to, čo potrebuje a to fakt vie len zopár ľudí. Som strašne rada že ju mám, je to moje zlato. Keď ma konečne pustila z objatia povedala len-
"skočím si objednať hneď som tu, nikam nechoď  "
Ja som len pretočila oči-
" Však jasné, keď sa tu po sto rokoch konečne doslova dovalíš , tak jediná moja priorita po pol hodinovom čakaní  je čo najskôr odísť fakt. Ako si ma prekukla ? "
"Okej, ako vidím , irónia ťa neopúšťa, to je dobré znamenie " žmurkla na mňa.
" Whatever " zamrmlala som si.
Keď sa asi po minúte vrátila sadla si a mlčala. Sedeli sme takto asi 5 minút, keď sa ma spýtala:
" Nad čím premýšľaš ? "
" Nad tým, že sa chcem prihlásiť na zumbu , vieš už dlho o tom rozmýšľam a vážne má to zaujalo,nechceš sa pridať ?? " spýtala som sa s najcynickejším úsmevom aký sa len dá.
Ona len zdvihla obočie a čakala ci budem pokračovať.
" Do pekla no čo myslíš, samozrejme že nad tým idiotom , už má fakt serie. Najprv sa so mnou v pohode baví, potom to vyzerá dokonca na ešte aj niečo viac a zas neskôr odo mňa úplne bočí a ja ani neviem, či má chuť sa so mnou vôbec rozprávať. Už fakt neviem doriti . Náladovejšieho človeka som ešte snáď ani nestretla to ti poviem. Ale vieš čo je najdivnejšie ? " znova mi na tvár prišiel ten cynický úsmev a ja som pokračovala:
" Ja zvyčajne takto vôbec neriešim chalanov vlastne, toto je snáď prvý krát čo takto vyšilujem , zvyčajne to len nechám tak a nájdem si niekoho iného. Vlastne ani neviem prečo to teraz nerobím, neviem čím to je, ale proste niečo ma k nemu ťahá, niečo čo proste nemôžem ignorovať a čo ma núti aby som sa naňho nevysrala ale aby som bojovala ďalej. Ale už ma to nebaví a som už v koncoch a robím niečo,  čím porušujem svoje vlastné pravidlá- prosím ťa o radu. " ona na mňa len chvíľu pozrala a potom prehovorila :
" Vieš čo, myslím , že by si si mala dať pauzu. Z toho čo si mi povedala usudzujem, že ho máš veľmi rada ale on buď si nie je istý sám sebou alebo proste má strach alebo je možné že sa v minulosti popálil a teraz to nechce zopakovať. Takže si myslím že by si nemala naňho tlačiť, proste mu daj čas, nevolaj mu, nepíš,on sa rozhodne a myslím, že ak mu na tebe aspoň trochu záleží v čom som si úplne istá že hej, tak sa tí veľmi skoro ozve. Pozri, daj mu priestor , nech si obaja vyvetráte hlavu, myslím že to bude prospešné pre vás oboch a že to vás len viac spojí a zocelí. Ja viem, že to nie je jednoduché ale len čas ukáže čo z toho vznikne tak zatiaľ rob to, čo predtým ako si ho spoznala. A tým by sme mohli začať aj hneď, čo takto menšie nákupy a potom pôjdeme večer na jednu párty ku kamarátovi čo povieš?? " žmurkla na mňa Perrie a tým ukončila svoj monológ. Fúha, na to, že je blondína by človek takéto niečo nečakal. Ale nie, ja som vedela že mi dobre poradí a preto som sa ozvala práve jej. Len dúfam , že to výjde a že má pravdu lebo fakt nechcem Andyho stratiť, nato ho mám až priveľmi rada.

" Och dievča ja ťa proste milujem vieš o tom?? " zvískla som na celú kaviareň a darovala jej jeden obrovský free hug

Nech

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára