Stránky

Translate

pondelok 24. februára 2014

New town, new me :)

Life is short (život je krátky) - dámy a páni, toto je jedna z najväčších blbostí aké som kedy počula. Život je krátky? Samozrejme, že nie! Čo môže predsa byť pre človeka dlhšie ako život, život je predsa najdlhšia vec, ktorú človek prežíva keďže trvá celý čas od narodenia až po smrť. Takže láskavo nech mi tu nikto netvrdí, že život je príliš krátky na niečo. Pretože na živote je najkrásnejšie práve to, že človek môže robiť čo len chce, bez ohľadu na to, ako dlho mu to bude trvať alebo čo všetko kvôli tomu musí  urobiť aby to dosiahol. - 24.2.2014 Brighton, England

Dopísala som poslednú bodku, čiarku a zavrela pero (áno zavrela pretože mám radšej pre istotu pero s vrchnákom, lebo pri tom "šťukacom " pere v mojej ruke by niekto prišiel o nervy a nebola by som to ja muahahaaa. ) Neviem prečo vlastne toto robím, prečo som mala zrazu potrebu začať dávať svoje myšlienky na papier, možno z nudy?? Alebo je to proste vedľajší účinok The Carrie Diaries. No čo, keď si pozriete celé dve seasons za necelý víkend tak bodaj by aj nie. A áno, presne tak, môj život je natoľko vzrušujúci , že nemám počas víkendov keď sa normálny tínedžeri niekde opíjajú alebo proste bavia, tak ja Rose Natalie Glover sa proste len vyvaľujem u seba v izbe na posteli s notebookom a kukám niekde na online streame všetky vidané časti seriálov. (Inak moji perfektní rodičia mi dali iniciály podľa známej aj keď už staršej dá sa povedať hard rockovej skupiny Guns N' Roses pretože ja som as cool as that . Teda je to odzadu ale , chápete .  No čo, niektorý ľudia majú proste v krvi byť awesome . Ale nie robím si srandu. Aj keď je to pravda  ;) . Ale toto iba tak pomimo. ) Takže no asi si viete predstaviť moje sociálne postavenie a že nie som nejaká barbie s chalanom na každý prst. Nie že by som bola nejako škaredá a tak  ale proste som .... obyčajná , dá sa povedať. Nič výnimočné , nejaké tie oči, nos , zuby, nohy. Nič zvláštne, aj keď zas na druhú stranu som rada, že mám aspoň to. A k tomu som ešte tak trochu introvert, čo mojej situácii naozaj nepomáha, ale tak čo už . Proste pre mňa je predstava dokonalého víkendu v posteli s notebookom a šálkou zeleného čaju čítať niečo, alebo pozerať film či seriál. Ako vravím , ja som proste as cool as that no...  Mám 16, okolo 168 cm a bývam v Brightone, na pobreží v meste na juhu Anglicka nie ďaleko od Londýna. Toto mesto je asi vec, ktorú najviac na svojom živote milujem.  Alebo no dobre, žijem tu momentálne asi len 3. týždeň , ale aj tak. Milujem to tu. Pláže a more a všetko. Keď sme sa museli presťahovať a rodičia mi dali na výber z troch miest , tak mi bolo hneď jasné, kam chcem ísť. Tu som sa prisťahovala , tu budem žiť a pokiaľ nebudem musieť tak tu chcem aj zomrieť. Toto je moje vysnené mesto a nikam inam už ani nechcem ísť. Milujem to tu, tie ulice , obchodné centrá, to že to nie je príliš veľké a preplnené mesto ako napr. Londýn ale zároveň to nie je ani nejaká malá dedina s 50 obyvateľmi. A tie pláže..... som tu 3 týždne ale tie pláže som už snáď prechodila celé. Proste nádhera. A už som si aj našla svoje osobné miesto, ktoré nie je úplne zastrčené, ale je schované natoľko, že ho človek len tak z chodníka nezazrie takže na mňa ľudia ani nevidia, teda pokiaľ sa poriadne nepozrú, čo ale pri vystresovaných pracujúcich dospelých nehrozí. A presne tu momentálne sedím, pod svetlom umelej starej lampy , a píšem. Šum mora mi dolieha do uší a ticho sa konečne rozlieha po pláži. Milujem to tu. Ten pokoj a hlavne radosť a energiu , čo mi toto miesto dodáva je zázračné.
 It might seem crazy what I’m about to say
Sunshine she’s here, you can take a break
I’m a hot air balloon that could go to space
With the air, like I don’t care baby by the way 

*From: 
The best mommy  
ahoj zlatko, ja ti chcem len pripomenúť, 
že už je 9 hodín tak poď domov lebo zajtra nás
čakajú veľké nákupy a odchádzame už ráno  ;)  ciao :* 

No áno, mama sama uložila svoje číslo do môjho telefónu ešte pred tým ako mi ho dala, tak to tak aj vyzerá, ale ja sa na tom vždy len zasmejem a nechám to tak. Veď koniec koncov je to pravda, ona je the best.




Takže, nová časť z nového príbehu na svete !!  Dúfam, že sa bude páčiť :* <3  
                          tak po sto rokoch konečne          
                                                                          with all my  love,
                                                                                                    Sunny


1 komentár:

  1. juuuuuu! :* denník nejakej úžasnej baby, ktorá toho ešte veľa zažije! :* paráda, teším sa na ďalšiu a podľa mňa nie som sama :))))

    OdpovedaťOdstrániť